Etichete

, , ,

Premisele Cedele (dacă tot e bal, să aibă şi nume!) aici.

Foarte greu să o alegi o carte ce urmează a fi citită de y oameni pe care nu-i cunoşti (deajuns). De aceea am tot amânat, iar acum pe seară am ezitat îndelung între vreo cinci volume: să fie un japonez, nu că ăştia sunt cam plictisitori şi ciudăţei, să fie un mexican, da, însă omu’ s-ar putea să fie overrated… finalmente am ales un Nume, pentru că tot am început anul cu celălalt tropic la capătul căruia am ajuns oarecum indecisă: e Miller un egomaniac, un metrosexual precoce, un antisocial incurabil, toate variantele de mai sus sau pur şi simplu un jemenficheist care a luat ce-i mai bun din viaţă şi restul a aruncat?

În speranţa că cel de-al doilea tropic mă va lumina, vă invit, dragilor la scormonit:

Aveţi timp până miercuri să faceţi rost de carte şi până la 20 august să ajungeţi la pagina 285 –  volumul din colecţia Cotidianul.

P.S. Dacă aţi citit-o deja, nu trebuie  să vă spun eu care vă sunt opţiunile. Dacă alegerea mea v-a dezamăgit, ţineţi-vă caii, căci vă va veni rândul şi vouă la dezamăgit. :))

Wake up call către: Mădălina, Boghi the Mightiest, Alex şi Yuki, Adrian, Realdo, Delaskela, Cinabru, Leo, Alpha the Greatest, Flavius, Bitter şi Elful.

Întârziaţii la aderare sunt preabineveniţi.

Reeditare 02 august: 

Fiind o democrată convinsă obişnuiam să cer opinia pentru orice. Evenimente recente – fără nicio legătură cu blogul şi clubul de lectură Cedele – mi-au demonstrat că un proces este cu atât mai lung cu cât este mai democratic. Deci, pe criteriul primul venit primeşte porţia cea mai mare, Boghi este este cel care alege cartea următoare pentru lecturare.

Foto: rot-izzy.blogspot.com