Etichete

,

Invitaţie la fugăreală primită de la Yuki. Următorii alergători îs Amandina, baby şi Smărănduca.

America (Kafka)
Baltagul
Colecţionarul (Fowles)
Dreamcatcher
Elevul Dima dintr-a şaptea
Fuck the cool, Spune-mi o poveste (Costi Rogozanu)
Gabar n-am
Habar n-am
Iubita locotenentului francez
Jane Eyre
Kaputt (Curzio Malaparte)
La sud de graniţă, la vest de soare /
La răsărit de eden
Manon Lescaut
Numele trandafirului
Oameni şi şoareci
Povestea lui Lisey
Quijote, Don
Regina de gheaţă (Alice Hoffman)
Sunt o babă comunistă (Dan Lungu)

Şi Hams şi Regretl (Matei Florian)
Travesti
(Cărtărescu)
Un dulce miros de moarte (Arriaga)
Viaţa lui Pi (Yann Martell)
Wabar n-am

X Files??!!
Zero grade Kelvin (Adrian Şchiop)

P.S. Când mă blocam într-o literă, dădeam fuga la bibliotecă să mă inspir, ocazie cu care am descoperit că avem “Viaţa lui Pi” şi în română. O dăruiesc primului ce dă cu ochii pe aici şi pofteşte la ea.

