Etichete

, ,

 

merită consemnat:

         în 783 în drum spre Otopeni tipa 1 îi povesteşte tipei 2 despre un fotograf, român, faimos datorită eroismului cu care a salvat pe nu ştiu cine în Iraq (parcă), chestiune transmisă live de z televiziuni din lume. aşa a ajuns faimos, tipa 1. deci nu pentru că e talentat, tipa 2 (oarecum satisfăcută, l-a prins). am zâmbit amuzată, întrebându-mă oare fotograful care-o lăsat corpus delicti pentru a salva o viaţă, nu merita şi el puţină faimă “gratis”?!

         la a treia călălătorie cu avionul am descoperit că-mi place să fiu zburată (să zbor n-ar fi tocmai corect), nu mi-e frică deloc (cu mici excepţii de emoţii) şi de data viitoare o să-mi iau loc la geam.

         am trăit live faza cu aplauzele pentru pilot. aterizarea a fost cam bumpy, fiindcă la Viena îs cam vântoase azi vremurile şi când am luat-o către terra ne-a cam zdruncinat. nu mi-a fost frică, cross my heart, mă gândeam dacă se întâmplă ceva naşpa nu e absolut nimic ce-aş putea face ca să previn sau împiedic asta. de unde când simţiră românaşii noştrii roţile pupând betonul, s-a lăsat cu aplauze şi yeyyyy. a fost fain – austriecii au fost civilizaţi şi s-au abţinut. :P

         când am coborât la autobuz am avut un şoc, în iarnă am lăsat o vienă îngheţată şi cloudy, iar acum am găsit una însorită şi înflorită – quite nice. m-am descurcat prin oraş de minune, de parcă vin încoace săptămânal CAT – U4 – U2 – tramvai 40 and here i am

         nepoată-mea (age nearly 3) m-a întrebat în timp ce ne jucam puzzle unde sunt cerceii mei cu fluturi (pe care-i purtam astă iarnă când am venit la ea). ămmm…

         îmi arată ce castel fain de lego are ea. tu l-ai făcut? zice un da cu jumate de gură. mă prind că minte, zic cum Sophia l-ai făcut tu singură? unde e purceluşul? Sophia, tu ai făcut castelul? hai să căutăm purceluşul. (îl caută şi-l găseşte) Sofia, nu te-a ajutat şi tata? uiteee-l pe purceluş! şi mi-l bagă literalmente în ochi, să las doamne iartă-mă castelul ăla în legea lui o dată.:))

Această prezentare necesită JavaScript.

