Etichete

, ,

e esenţial să mori
de câteva ori în viaţă altfel
cunoscuţii tăi vor crede că
eşti vreun şmecher
încet dar sigur te vor urî  
copiii o să-ţi scrie alupigus pe maşină
şi finalmente mama ta îţi va spune că tu
fără îndoială n-ai suflet

este evident vorba de moartea
dusă pe picioare
trebuie să le dai oamenilor ocazia să-ţi zică
arăţi ca dracu azi ce-i cu tine
şi e obligatoriu ca tu să răspunzi nimic
asta e confirmarea definitivă a faptului că
şi
tu
mori
adeseori
! dacă eşti femeie e de bun simţ să pufneşti
în rostogoale de lacrimi necontrolate
şi să fii cât mai incoerentă

asta va face lumea întreagă
aşa cum e ea mică lumea ta
să trăiască compensatoriu
pentru că nu-i aşa tu
tocmai ai murit

dacă îţi faci datoria de a sucomba
de vreo câteva ori pe an
efectul logic şi imediat va fi senzaţia că
ai renăscut
eşti altul cumva neuman
un cuier ambulant de epifanii ale revenirii
un mesia personal neobosit  
numai şi numai al tău
întrupat ca să creadă în tine
să umble pentru tine
să vindece neputincioşii
să-i iubească pe toţi urâţii
să rabde
să învie morţii
să se îndoiască
să moară cu
şi pentru tine
iar

P.S. Unul dintre puţinele texte ale mele pe care le pot citi fără să-mi zic “of, ce copil mic şi prost, eşti”. Am dat peste el căutând bineînţeles un altul, pe care mă bănuiesc că l-am şters… Hmm, happy death?! :D

