Etichete

, ,

Cred că nici la treij’ de ani nu-i târziu să te faci entomolog… oare cât câştigă un entomolog…? Ce lucrezi? Sunt entomolog. Sună fain. Rememoram deunăzi cu un zâmbet ghiduş ce traseu “profesional” aiuristic am avut: am cules caise pentru export (pe vremea când România încă avea livezi), am vândut pepenii mămăichii în faţa blocului (pe când mămăica încă putea să sape la pepeni), apoi ziare în piaţa Steagu Roşu, then jumped on page ca jurnalist sportiv. Am făcut pe barmaniţa (ce vremuri faine!) şi pe chelneriţa, am fost secretară de mafiot (serios era mafiot, nu unul dur, dar totuşi mafiot), am vândut sandwich-uri calde, raţe care măcăneau, detectoare de bani falşi şi seturi de bucătărie (ocazional m-am îndrăgostit de clienţi ori ei de mine), am sondat opinia medicilor din Bucureşti asupra tratamentului pentru osteoporoza (am făcut ceva bani frumoşi, dar mă omora plimbatul între spitale) şi am făcut figuraţie într-o reclamă la chiloţi (nu, nu eu eram în chiloţi, deşi dpv al retribuirii era mai bine să fi fost), am lucrat în advertising (de astă dată în culise), apoi pentru guvernul indian, iar acum prestez şi voluntariez într-un ong. M-apucase astă iarnă o disperare  – determinată social – îngrozitoare, că ce-o să fac, câtă vreme o să mai bănănăi între opţiuni… Îmi dau seama că eram o mare proastă. Cui îi pasă, atâta vreme cât acum şi aici mi-e bine?

