Etichete

, , , , , , ,

Asar am fo la film, la mall. În afară de faptul că distracţia pentru doi a costat 80 lei (inclusiv porumbul înflorit şi alte limonade), respectiv porcos de mult din punctul meu de vedere, nici că se putea mai bine. Da’ nu-i bai, că mai calc la cinema peste câţiva ani. Cu banii ăştia vedeam două spectacole la teatru, trei bipezi – nu doi, şi ne simţeam cel puţin la fel de bine.

De regrete nu-i însă loc deloc, căci filmul lui Florin Şerban îşi merită cu prisosinţă promovarea, laudele şi premiile.

Mi-a fost milă de Silviu, frică pentru el şi-n locul lui, am vrut să fac o minune să scape de la mititica mai devreme de cele nouă zile fatidice, i-am înţeles libidoul atunci când repeta obsesiv “futem”, am vrut ca studenta să se îndrăgostească de el, am urât-o pe vaca de ma-sa, l-aş fi călcat în picioare pe poponarul care l-a umilit, l-am admirat pentru stăpânirea de sine (tot pe Silviu, evident), l-am înţeles când a ratat şi i-am ţinut pumnii să rateze cu maxim success, am râs în hohote de insistenţa lui puerilă şi matură deopotrivă, mi-am ţinut respiraţia minute în şir şi mi s-a făcut inima cât a unui iepure, iar la sfârşit am zis satisfăcută – asta e!

Adică toate acele lucruri pe care le simţi la un film de nota 10.01.

Jos pălăria în faţa tuturor celor care au pus umărul la fluierat!

