Etichete

,

Pardonnez moi, uitai să spun că primii prezenta de la monsieur Zizzou.

1. Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi-o la pagina 18 şi scrieţi al patrulea rând.

Fin’că la îndemână era doar o agendă în care eu şi el scriem diverse mai mult literare, mai puţin neliterare, am numărat paginile ş-am ajuns la un citat din Updike, “Teroristul”:

“[…] aceste rafturi înalte cu gadgeturi ieftine, etajerele pline de puterea banului[…].”

2. Fără să verificaţi, cât e ora ?

9:35

3. Verificaţi.

9:41

4. Cu ce sunteţi îmbrăcat(ă) ?

Primii mei papuci fluffy cumpăraţi chiar de mine (ce naşpa e când nu-ţi mai cumpără mami toate prostiile ăstea), şosese furate de la Realdo că-s mai călduroase ca ale mele, trening pants, o bluză de piţi cu mâţă pe ea – toate gri.

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar la ce vă uitaţi?

La cafea? Wtf.

6. Ce zgomot auziţi în afară de cel al calculatorului ?

Realdo care bântuie prin casă şi ceva muzică de la mp3ul lui fi-miu.

7. Când aţi ieşit ultima dată şi unde aţi fost?

Dacă înteleg cum vreau eu întrebarea asta, e nasol. Deci o să mă prefac că nu înţeleg şi-o să zic c-am ieşit acum 5 minute şi-am fost în sufragerie să-i arăt lui Rea cum se scoate tava de la colivia lu’ Ăla Micu’.

8. Ce aţi visat ieri noapte ?

Deci, my thing. Prima chestie frichi. Eram la Braşov şi exact sub buza dealului unde sunt nişte garaje – nu erau. În schimb era o baltă. Pe deal cobora dinspre pădure în viteză maximă o turmă de bizoni care, evident, aterizau în baltă (asta mi se trage de la excesul de Nat Geo Wild). Am verificat şi nu păţiseră nimic. Dar. În baltă se scălda un puşti şi … au venit crocodilii. Bre, nu fabulez, parol. Lumea striga în disperare să sunăm la 112, în timp ce puştiul defila în apă printre crocodili, cam crispat într-adevăr, dar se ţinea tare. Eu mă gândeam că-i deştept, nu vrea să-i agite. Vizavi de lac un magazin în care intru să caut ceva bun. Vreau să întreb dacă au covrigi cu sare şi iese: aveţi dulciuri? Tipul îmi dă o pungă cu seminţe de floarea soarelui. Iar dau să întreb ceva şi iese: sunt cu cacao? Vânzătorul insistă că-s bune. Gust – sunt. Cam dulci, dar bune, proaspăt culese, fără cacao.

A doua chestie frichi. Eram într-un taxi şi-i zic la chaffeur să mă ducă pe bd. 1 mai cam trei, patru sute de metri, îi arăt eu unde să oprească. Omul o ia prin nişte tuneluri parţial luminate, foarte interesante dealtfel, vintage aşa, unde dansa un fel de ceaţă plutitoare ca-n filmele cu Harry Poker. Mă gândeam că-i supercool, dar totuşi de ce n-o fi luat-o prin piaţa Victoriei. La un moment dat se vede la capătul tunelului o uşă metalică. M-am cam speriat, fin’că monsieur nu încetinea deloc, dar când am ajuns lângă ea s-o ridicat. Şi am nimerit pe nişte coline verzi verzi verzi. Zic, ah, foarte pastoral şi frumos, dar de ce naiba m-a adus aici. Ne dăm jos, luăm loc pe iarbă, stăm niţel şi-i zic omului: De ce nu m-ai dus pe 1 mai? Era foarte amuzat şi abera cu graţie. Mă enervez şi zic, n-are nimic, mă duc singură. Dau să sar un gard alb de piatră şi cad. Boul ăla râdea de mine în continuare şi nu dădea niciun semn c-ar vrea să mă ajute. M-am supărat aşa tare c-am rupt gardul şi m-am căţărat pe el în 3 secunde. Dup-aia devine confuză situaţia. Apare o tipă pe care o cert că m-a trimis cu boul ăsta şi cam atât.

No. tri. Eram într-un muzeu unde se organiza un fel de ceremonie tribală şi vroiam şi eu să văd, dar când am intrat în camera cu pricina dispăruseră băştinaşii, apoi nu mai ştiu.

9. Când aţi râs ultima dată ?

Aseară, când citii asta.

10. Ce aveţi pe pereţi în încăperea în care sunteţi ?

O lună, câteva stele şi semne zodiacale miniaturale (puah ce precizare :))) ) fluorescente şi o făcătură de tablou, reprezentând detaliul cu mâinile din capela sixtină.

11. Care-i ultimul film pe care l-aţi văzut ?

The Book of Eli cu Denzel. Foarte slăbuţ.

12. Aţi văzut ceva ciudat azi ?

Niet.

13. Ce părere aveţi despre acest chestionar ?

Cred că stăpâna oracolului e frumoasă, deşteaptă şi minunată.

14. Spune-ne ceva ce nu ştim încă.

În Grecia antică, în Agrigent, a stăpânit prin anii 500 şi ceva un tiran pe nume Phalarius. Dementul vroia un instrument de tortură care să-i satisfacă sadismul şi să distreze publicul concomitent. O calfă ateniană pe nume Perillos îi construieşte un taur de bronz în care instalează (se presupune) un sistem de tuburi spiralate care permit sunetelor din interior să iasă prin gura taurului. Victima era introdusă în taur prin spinarea lui, încuiată acolo, iar sub burta animalului se aprindea focul. Iar se presupune că urletele celui care se cocea în bestie ieşeau pe gura ei sub forma unui muget. Povestea, spusă de Diogenes Laertios, mai aminteşte că prima victimă a fost tocmai calfa, pe care nebunul a îndemnat-o să “încerce” prima bestia şi a trântit capacul peste ea.

Văzui aseară pe un discovery.

15. Prenumele copilului dumneavostră, dacă ar fi fetiţă.

O să aflaţi dacă şi când o voi avea.

16. Şi dacă ar fi băiat?

E deja. Confidenţial.

17.  V-aţi gândit vreodată să locuiţi în străinătate ?

În ultima vreme prea des.

18. Ce aţi dori să vă spună Dumnezeu la Porţile Raiului?

Asta-i cea mai cretină chestie pe care am citit-o vreodată.

19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, ce ar fi ?

Aş extermina toate narcoticele.

20. Vă place să dansaţi ?

Dap, ultima oară am dansat cu juniorul pe melodia asta un fel de vals al amatorilor ridicoli.

21. George Bush ?

E tufă.

22. Ce aţi văzut la televizor ultima dată ?

Documentarul cu taurul de bronz.

Leapşa merge în familie, respectiv la baby, că e prea bucuros c-a terminat finalmente leapşa care i-a pasat-o Boghi acum trei săptâmâni, şi la Adolescentul Meu Prototipal ca să-i fur din timpul de belit ochii şi minţile pe World of Warcraft, sic.

