Etichete

Expoziţiunea

Se făcea că mă aflam în birourile renumitei multinaţionale anonime unde am dat în decembrie un interviu pentru un job minunat, care-a mers foarte bine, interviul. No, şi-n vis se făcea că mă chemaseră pentru interviul final. Eram foarte entuziasmată, doar niţel timorată, căci se găseau alături de mine doi competitori pentru acelaşi job minunat. Cum visele sunt vise, deci aberaţiile-s obligatorii, printr-o magie neştiută dintre cei trei negri mititei au rămas doar doi.

Intriga

Cu un tupeu ce nu mă caracterizează în trezie, m-am apucat să-i bag strâmbe negrului mititel numărul doi. Le ziceam ălora de la resurse umane: Vedeţi cum se poartă? (se purta naşpa, total neprofesionist şi tiranic) Aşa o să se poarte şi cu voi, dacă va fi colegul vostru. Aţi face bine să mergeţi la şefu’ şi să-i spuneţi să mă angajeze pe mine. Erau cam sideraţi de francheţea mea brută, dar feţele lor îmi spuneau că nu li le pare tocmai absurdă opţiunea.

Desfăşurarea acţiunii

Pe o câmpie, o masă şi două scaune. Un grăsan în maiou şi boxeri, angajatorul, mă invită să iau loc, îmi pune în faţă o aplicaţie, vezi Doamne completată de mine, şi mă întreabă: De ce ai ales compania asta, dintre toate? Deci foarte nasol şi dramatic, pentru că instantaneu mi-am dat seama că habar n-am care este obiectul de activitate al companiei împricinate. Domnul lejer nu părea deloc îngrijorat că eu tac mâlc, prin urmare s-a ridicat de la masă, mi-a dat un ziar dubios să citesc (ăsta era un fel de test cred) şi a început să joace badminton cu nevastă-sa. Numai bine. Profitând de neatenţia umflatului, mă duc să caut informaţii despre companie.

Punctul culminant

O cameră sărăcăcioasă în mijlocul câmpiei unde joacă badminton angajatorul. În cameră eu, încă o tipă şi unul cu care se pupă, apoi discută conspirativ. Pe lângă noi, angajaţii multinaţionalei robotesc de zor.

Ea către mine: Bla bla neinteligibil, brightie!

Eu (surprinsă nevoie mare): Stai puţin, cum mi-ai zis?

Ea (zâmbind): Brightie.

Eu: Dar, de unde ştii?

Ea: Păi eu, bla bla incoerent.

Deznodământ

Visul n-are, dar povestea da. Deci, dacă şi-n vis sunt şi brightie şi Claudia, asta înseamnă că conştientizez complet (cocofonie necesară) că sunt amândouă şi că nu sunt schizoidă. Sau?

Epilog

Do not dream and drive!

Make work not love!

Căci arbeit macht frei.

