Etichete

, , ,

La categoria “muviz for frichi pipăl”, doamnelor şi domnilor, să le urăm un călduros bun venit lui James Spader şi Maggie Gyllenhaal, dereglaţii din

Am mai zis ceea ce urmează să scriu, însă repet, fiindcă – mai ales acum – îmi place sunetul tastelor zbârnâind – urăsc să mi se povestească filme sau cărţi. E ca şi cum aş merge într-o drumeţie cu un psychic care mi-ar zice la fiecare câteva minute: acum o veveriţă virgină (wtf???) o să ne taie calea şi tu o să-i faci poze, pe stânga urmează o cascadă superbă 327.3 metri înălţime, prietenul tău tocmai a primit un sms în care scrie “iar eşti cu aia? de aia nu răspunzi?” etc. I need the f––g thrill.

Therefore, despre Secretary alias Poziţia Nu Se Iartă (pescuit de la Carmen) o să vă dau următoarele sâuri (de la Secretary ofcorS):

Some people like it rough

Submissive

Sanatorium

Secret

Sex

Sadism

Single

Sensual

Spicy

Soulmates

 

Iar pentru cei care nu spicuieşte englezeşte:

Sălbatici e unii, bre

Supuşi până la sânge

Sanatoriu

Secret

Sex

Sadism

Singur

Senzual

Spiperat :)

Sărac de suflet nu mai îs, căci am găsit găsit pe cineva să mă Suporte, Servească, Slăvească, Schingiuiască, Sărute la plecare

Enjoy responsibly! :D

