Etichete

Deci: celor care demisionează le doresc să aibă bun – simţul de a nu blogări pe tema asta. În caz contrar se prea poate să păţească ca (cocofonie necesară) mine şi anume să se trezească cu joburi de genul: completaţi în timp util următoarea leapşă pantagruelică. 59 de întrebări, domnul Zizzou? Păi e frumos? Da’ la zicala “roata se învârteşte, că doar n-o avea colţuri ca romburili”, v-aţi gândit? Se vede treaba că nu…

So, selected items only:

1.Ce speli prima dată la duş?

Cada, bre.

3. Îţi place cafeaua?

Nu (îmi mai), da’ ea mă place pe mine.

4. Cum te simţi acum?

Captivă.

8. De ce ai o poftă acum?

De concediu.

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?

Yael Numaiştiucum – New soul.

34. Ai intrat vreodată într’un zid?

Culmea, da. Nu eu, ci şoferul. Partea luminoasă e că reuşise să reducă viteza aproape de 10km/h, deci mai degrabă am făcut dragoste tandru cu un zid. A fost repede şi nedureros pentru toţi patru.

35. Anotimpul preferat?

Liniştea.

38. Crezi că eşti bătrân?

Toţi cei care ştiu să scrie sunt bătrâni.

39. Ţi-e frică de întuneric?

Îmi place întunericul.

40. Îti place viaţa ta momentan?

O tolerez cu eroism.

46. Care e urmatorul CD pe care îl vei cumpăra?

Ceva folk.

48. Ce ai cumpărat ultima dată?

Cafea. Rămăsesem pe zero.

53. Ierţi prea mult?

Habar n-am. Cred că în creştinism cel puţin conceptul ăsta contravine dogmei.

54. Deţii o armă?

Ar trebui?

57. Îţi place de tine?

Momentan nu prea. Da’ o să-mi treacă. Nu stăm certate prea multă vreme, vorba aceea, locuim în aceeaşi garsonieră fragilă şi efemeră.

Lista completă a celor 59 de întrebări e la martirul Zizzou. Următorii pedepsiţi pentru faptul că dau pe la mine îs: Boghi, Boemii şi, new entry în blogroll, Cinabrul.

