Etichete

, , , , ,

Azi am făcut cunoştintă cu (re)memorabilul Nathan Hughes:

No, acu’ o să mă-ntrebaţi ce are asta cu crescutul copiilor. Păi are, deoarece – teoretic -domnul Hughes are o puştoaica pe nume Eleanor căreia îi face poze regulat cu aifonul în diverse ipostaze şi circumstanţe (probabil ia şi ceva biştari pe chestia asta, căci numele produsului e în titlul blogului).

Treaba e că din mormanul de poze adăugate de tati pe web, reiese destul de clar cam cum ar trebui crescut un pici/o pice astfel încât să-şi păstreze intact zâmbetul acela nepreţuit pe care doar copii îl au şi doar atâta vreme cât încă sunt liberi.
Cine le ia libertatea?
Noi?! Cel puţin în spaţiul cultural românesc educaţia unui kinder surprise constă (accept că noile generaţii de părinţi ar putea fi mai îngăduitoare, dar mă îndoiesc) mai ales în:
Nu pune mâna pe aia.
Nu vorbi cu străini.
Nu da pe tine.
Nu desena pe pereţi.
Nu băga mâna acolo.
Nu dormi pe jos, treci în pat.
Şi alte jdemii de nu-uri.

Iată deci un exemplu by Hughes Family de aşa se face: intraţi aici, apoi daţi click pe Nathan’s iPhone Photo Blog.

Şi una dintre fotografiile care mi-au plăcut mult…

Ellie Hughes by Nathan Hughes

Ellie Hughes by Nathan Hughes

P.S. Practic, n-am avut timp să verific dacă n-o fi doar o coincidenţă de nume între cei doi Nathan, respectiv basistul vs tăticul. Dac-o fi, sigur noi nu vom suferi teribil din cauza confuziei. ;)

