Etichete

, , , , , ,

Aşa mă întreba un prieten în urmă cu ceva vreme… Nu-mi amintesc cu exactitate ce am răspuns, ce ştiu este că mi-am fixat ca obiectiv – atâta cât poate o fiinţă anti-programare s-o facă – să răspund cât mai rar la întrebarea asta cu da.

Drept urmare sâmbăta asta, noaptea – abia aştept! – o să mi-o petrec la muzeu, pentru că noaptea de 16 spre 17 mai va fi albă în marile muzee bucureştene.

NAM

Dintre programele pregătite de gazde l-am ales pe cel al Muzeului Naţional de Artă – un sejur de pictopoezie, constând în expunerea tablourilor alături de poezii sau fragmente literare recitate de actori. Vizitatorii (yupi!) vor avea ocazia să creeze propriile pictopoezii extrăgând textele dintr-un joben şi asociindu-le, biensur, unor picturi.

Programele celorlalte muzee insomniace :) aici :

Muzeul George Enescu

Muzeul Naţional de Istorie

Muzeul Naţional de Geologie

Muzeul Naţional de Artă Contemporană

(Cei de la Muzeul Satului şi Muzeul Naţional al Hărţilor nu au nimic pe web pe tema asta, dar au program.)

Weekend nedormit! :)

